Újra lengyel diákok jártak a Noszlopy-ban

Szeptember 28-án a késői órákban megérkeztek lengyel barátaink. A hosszú útjuk után mindenki hazament pihenni, hogy frissen tudja kezdeni a következő napot. A vasárnapi programokat mindenki maga tervezte meg, de a legfőbb úti cél a Balaton volt. Hétfőtől elkezdődtek az iskola által szervezett programok. A lengyel vendégeknek fogadást rendeztünk és részt vehettek egy nyelvórán is. Egy kicsit körbevezettük őket a királynék városában: jártunk az óvárosban, a Tűztoronyban és a várbörtönben. Kedden a fővárosba látogattunk el: hajókáztunk a Dunán, ahonnan láttuk a Budai várat, a Halászbástyát, a Citadellát és a Parlamentet. Ezután megnéztük a Szent István Bazilikát, a Hősök terét és a Vajdahunyad várat. Némi szabadidőnk is volt, amit Budapest egyik bevásárlóközpontjában töltöttünk el. Szerdai napunk reggelét egy frissítő sportolással kezdtük, majd az iskola udvarán bográcsozással folytattuk. Miután mindenki jóllakott elsétáltunk Veszprém egyik híres kilátójához. Csütörtökön megnézhettük a Zirci Apátságot, majd kirándultunk egy keveset a Cuha-völgyben. A pénteki napot az iskolában töltöttük, ahol Veszprémről és Puszczykoworól készítettünk plakátokat. Délutánonként mindig együtt voltunk: sütöttünk, főztünk, filmeztünk. Szombat reggel könnyes búcsút vettünk egymástól, mert barátaink visszaindultak Lengyelországba. A májusi utazást már nagyon várjuk, hogy újra találkozhassunk és újabb felejthetetlen élményekben legyen részünk.

Beődi Barbara 10.A, Szajkó Vivien 11.C, Marton Zalán 10.C

A képeket a 11.C osztályos Bódy Demeter és Végh Balázs tanár úr készítették.